look for customers smile

قائم مقام سیبا موتور با بیان این که یک پروژه چهار ساله را در خدمات پس از فروش جلو می‌بریم، هدف اصلی آن است مشتریانی که از ما خدمات دریافت می‌دارند، با لب خندان از پیش ما بروند.

وی با تأکید بر این که رضایت مشتری، وفاداری به برند را به همراه دارد، افزود: ما از آغاز که با 10 نمایندگی کار را شروع کردیم و در ارزشیابی ISQI در رده‌بندی شرکت‌های زیر 10 نمایندگی قرار داشتیم، در سال اول رتبه دوم را کسب کردیم و سال بعد موفق به اخذ جایگاه اول شدیم. وقتی تعداد نمایندگی‌های ما به عدد 20 رسید و در رده بالای 12 نمایندگی بررسی شدیم، سال اول رتبه ششم و امسال رتبه دوم را کسب کردیم.

وی در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت نیز گفت با توجه به توصیه سهامداران برنامه ما افزایش تعداد نمایندگان خصوصاً در شهرهای غربی مانند سنندج، ایلام و همدان و همچنین توسعة شبکة نمایندگی است.

امینی همچنین با بیان این که در گام بعدی بسته‌بندی قطعات یدکی را می‌خواهیم قطعات اورجینال را بسته‌بندی خاصی روانه باز کنیم. بخش سوم بحث ما ردیابی قطعات است تا بتوانیم اطمینان مردم را در خصوص قابلیت شناسایی قطعات اصلی شرکت بالا ببریم و مردم مطمئن بشوند قطعات اصلی تهیه می‌کنند. بحث چهارم هم مبحث گارانتی قطعات یدکی است. در صورتی که قطعه اورجینال خریداری شود، مشتری می‌تواند از گارانتی تعویض بلا شرط استفاده کند. در این راستا، گام اول قابلیت ردیابی قطعات است و با داشتن بانک اطلاعاتی می‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم.

او همچنین در خصوص وضعیت فروش سیبا موتور با تأکید بر این که وضعیت فروش نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، افزود: افزودن کامیونت به سبد محصولات نقطه قوت سیبا موتور در فروش شد و امسال به طور کلی رشد  70 تا 80 درصد را تجربه خواهیم کرد. ما بیشترین فروش را در بخش کامیونت‌ها و تک محور داشته‌ایم.

وی در پایان افزود: در سال آینده با محصول جدید کامیونت 8 تن و کامیونت دو کابین 8 تن برنامه خود را گسترش خواهیم داد و انشالله از از اردیبهشت یا خرداد سال آینده محصولات جدید خود را که بسیار با کیفیت است معرفی می‌کنیم. 

look for customers smile2